Oletko saanut sähköpostia Culliganilta? Se oli meiltä.
Waterlogic Finland tulee pian vaihtamaan nimensä Culliganiin. Jatkamme ylpeää perinnettämme uudella pohjoismaisella, mutta kansainvälisesti tunnustetulla, vuonna 1936 perustetulla nimellä. Käytännössä tämä ei merkitse asiakkaillemme muutoksia. Kaikki Waterlogicin työntekijät jatkavat yrityksessämme ja tarjoavat samaa laadukasta palvelua alueen nykyisille sekä uusille asiakkaillemme.

Viimein Suomessa

Viimein Suomessa

Total Care – palvelukonsepti

Total Care – palvelukonsepti

uploads/icons/icon-droplets-white-nobg-sq.png

Tänään olemme vähentäneet pullon verran kertakäyttömuovin käyttöä.

Laite ei kuumenna

Jos vesijohtoveteen liitetty juomavesilaitteesi ei kuumenna vettä toimi näin:

  1. Tarkista että laite on liitettynä verkkovirtaan ja kytketty päälle
  2. Tarkista että HOT kytkin on oikeassa asennossa (päällä). HUOM:WL3 ja WL4 laitteissa on oma kytkin josta laite laitetaan päälle ja kompressori laitetaan päälle. Molempien tulee siis olla ON asennossa (päällä).
  3. Tarkista että laitetta ei ole käytetty liikaa. Runsaan käytön jälkeen lyhyessä ajassa laitteen pitää lämmittää uutta vettä ennen käyttöä.
  4. Jos laitteesta tulee kuumaa vettä päivällä mutta ei heti aamusta, saatta olla että laitteessa on sleep mode -toiminto päällä. Jos näin on täytä Service Request-lomake jotta asiantuntijamme tulee paikan päälle korjaamaan tilanteen.

Jos mikään yllä ei ratkaise ongelmaasi, täytä meidän lomake ja olemme sinuun yhteydessä.

Nimi*
Yrityksen nimi
Asiakasnumero
Nimi
Puhelinnumero
Postinumero

Lisätietoa ongelmastasi

Puhutko mielummin kansamme?

Puhelin

Jos haluat keskustella asiantuntijamme kanssa, ota meihin yhteyttä alla: 020 110 2800

Sähköposti

Jos haluat lähettää meille viestin, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Käytä yhteydenottolomakettamme täällä.