Oletko saanut sähköpostia Culliganilta? Se oli meiltä.
Waterlogic Finland tulee pian vaihtamaan nimensä Culliganiin. Jatkamme ylpeää perinnettämme uudella pohjoismaisella, mutta kansainvälisesti tunnustetulla, vuonna 1936 perustetulla nimellä. Käytännössä tämä ei merkitse asiakkaillemme muutoksia. Kaikki Waterlogicin työntekijät jatkavat yrityksessämme ja tarjoavat samaa laadukasta palvelua alueen nykyisille sekä uusille asiakkaillemme.

Viimein Suomessa

Viimein Suomessa

Total Care – palvelukonsepti

Total Care – palvelukonsepti

uploads/icons/icon-droplets-white-nobg-sq.png

Tänään olemme vähentäneet pullon verran kertakäyttömuovin käyttöä.

Eikö laitteesta tule vettä?

Jos vesijohtoveteen kytketystä juomavesiautomaatistasi ei tule vettä, tarkista seuraavat asiat:

  1. Tarkista että laite on kytkettynä pistorasiaan ja päällä
  2. Tarkista että laite ei ole ylikuumentunut. Laitteen pitää täyttyä välillä jos sitä on käytetty paljon lyhyessä ajassa
  3. Varmista että juomavesilaite saa vettä. Tämän teet parhaiten seuraamalla laitteen takaosaan kytkettyä vesijohtoa seinän liitäntään asti. Varmista että vesi on päällä liitännästä ja että vettä ei vuoda mistään kohtaa. Jos vesi ei ollut päällä ja kytkit sen päälle laitteen tulisi taas toimia.

Jos mikään yllä ei ratkaise ongelmaasi, täytä meidän lomake ja olemme sinuun yhteydessä.

Nimi*
Yrityksen nimi
Asiakasnumero
Nimi
Puhelinnumero
Postinumero

Lisätietoa ongelmastasi

Puhutko mielummin kansamme?

Puhelin

Jos haluat keskustella asiantuntijamme kanssa, ota meihin yhteyttä alla: 020 110 2800

Sähköposti

Jos haluat lähettää meille viestin, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Käytä yhteydenottolomakettamme täällä.